Tezzt!

Det här testet har jag kanske lagt in förut, jag minns faktiskt inte, men saker kan ju ändras ^^

OM DIG
Namn – Sanna Eklund
Bor - Utanför Filipstad
Syskon -  Inga D':
Ålder - 13
Född – 15 augusti 1996
Ögonfärg – Grön-blå-grå
Längd – 157 cm
Sko storlek – 37-38
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Lejon! :D
Hårfärg – Cendré
Födelseort - Karlstad

DAGENS:
Låt -
Ingen :p
Saknad – Ingen sp C:
Kläder – Förut idag; Trosor, bh, mjukisbyxor, gröna strumpor ._., svart linne, rosa linne, svart tröja. Nu; Knästrumpor, nattlinne
Mat – Spagetti & Kötfärssås ^^
Göra sen - Tv tror jag.
Godis - inget

SVARA ÄRLIGT:
tycker du om att plocka svamp - nej
tycker du om godis? - Ja
hur många gånger i veckan äter du godis – Vet inte.. Olika
Äter du oftast nyttig mat – Jag äter ju int eså onyttigt :p
Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej
Har du bra självförtroende - Nej
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn – Olika
Du tycker om att vara med det andra könet? - Beror ju på vem det är
gillar du dina grannar – Ja, typ bara mina släktingar ^^
Gillar du skolan – Inte lektionerna ;) Men att träffa kompisarna och de :p
Har du någon gång skolkat - Ja
Spelar du något instrument - Nej
Sporter/aktiviteter du har gått på – Bowling, linedance. Nu inget, tränar hemma ibland :p
Har du några tatueringar - Nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag – Vet inte.
Tycker du om djur? - Ja

BRUKAR DU...
Sova - Ja
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Snusa - Nej
Klä dig i svart - Ah
Lita på folk - Ja, för lätt
Drömma mardrömmar – Nej ;D
Gå i skolan - Ja
Gå i kyrkan - Nej
Ljuga -  ne
Vilja dö - ne

HAR DU...
För många vänner? - nej
Någon psykisk sjukdom? - JUAAAAAHA, Nejdå! ^^
Skadat någon? – Jaa.. Det tror jag väl.
Färgat håret - Slingat
Några piercningar - Öron?
Några tatueringar - Nej, och den här frågan har redan varit!
Egen dator - Ja
Gjort bort dig rejält? - Det är ju jag, hallå?

Vad är det bästa hos dig - Vet inte, att jag är så bra. Hah, nej jag vet inte ._.
Vad är det sämsta hos dig? - Mitt lokalsinne och mitt närminne. Och när jag ska sy! Eh, det är inte det bästa om man säger så...
Tycker du att du själv är smart – Jag är ju inte osmart men jag är ju inte så jättesmart heller precis..
Är du nöjd med ditt förnamn - Nja.. Jao :p
Du ger mycket komplimanger till andra – Inte mycket, men det händer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0