It's hot hot hot!

Nu har min lilla familj och jag tittat på The Proposal, eller, vi tittade på typ halva för mamma och pappa skulle sova och jag orkade inte kolla själv. Den var väl sådär, inte världens bästa film precis.. Så nu sitter jag här, och tycker att det är varmt ._.' Det är riktigt varmt här! Men när vi kom hem var det bara 16 grader i vardagsrummet, då var det inte kul att vara där D: Men skitsamma. Nu ska jag snart försöka sova, jag har inte sovit särskilt bra hos morfar. Det känns verkligen som man ligger på en träplanka, som är lite såhär  Om ni fattar? ^^ Jaja. Iallafall, nu är Såfia riktigt arg på mig för att jag skriver onödiga saker till hennes mamma, men när jag är klar med det ska jag sova :'D Puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0