Shoppalöss C:

HEJSAN
Jag åt, sen bloggade jag, sen dog internet så jag var tvungen att starta om datorn -.-'
Som sagt så är det dålig uppdatering idag, men idag har jag och pappa varit ute och shoppat ^^ Jag har köpt 2-pack knästrumpor, ett par gråa och ett par lila. Och en svart tröja 8D

(jag vet att det är riktigt dålig kvalité men jag glömde kamera-sladden hemma så det fick bli mobilen, plus dåligt ljus här!)
Sen köpte jag inget mer, konstigt nog! Det blev bara det. Annars gick vi runt på biltema och sånadär affärer -.- Men det var skönt att komma ut lite. Imorgon åker vi ju till farmor och jag måste låtsas tycka om semlor! Men nej, usch *_* Nu kan ni få se tröjan jag köpte i Karlstad också :) Hade på mig den idag.

(jag vet att det är riktigt dålig kvalité men jag glömde kamera-sladden hemma så det fick bli mobilen, plus dåligt ljus här!) Sen köpte jag inget mer, konstigt nog! Det blev bara det. Annars gick vi runt på biltema och sånadär affärer -.- Men det var skönt att komma ut lite. Imorgon åker vi ju till farmor och jag måste låtsas tycka om semlor! Men nej, usch *_*

Sitter nu och lyssnar på dom här två låtarna oavbrutet :D /+ några andra..





Whuh C: Senare ska jag äta chilichips som mamma har köpt till mig ♥ Det är liksom en traditon när jag är här, vet inte varför! 



Vad tycker ni om Estrellas Chilichips? C': Det är en såndär sak som man älskar eller hatar. För mig är det älska! Normal fråga? Eh. Ja, iallafall, sen så ska jag nog kolla på Melodifestivalen. Inte för att det är speciellt bra eller så, utan mest för att det kan komma någon bra låt, och för att jag inte har något annat att göra, det är det dom andra ska se och jag orkar inte med datorn ^^'
Det känns som det är så mycket jag vill göra nu o.o Jag vill lyssna på miljoner låtar, se Kevin-klipp, spela spel, och maila med Melinda, men nu ska jag se Singing Bee 8D Pyss <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Aw.. :cc

2010-02-06 @ 18:55:24
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Ja ;__; <3 Min katthåriga.. säng :'c Men när jag får en ny säng så är du inbjuden att sova i den! 8'DD

2010-02-06 @ 18:58:00
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0