Ida&Nun&Jag-bilder :D

Tjulahopptjulahej!
Sitter nu hos morfar i hans säng och tar emot bilder från Ida som hon tog igår :D Ni ska självklart få se dom.. Så titta och njut!










(ida har redigerat bilderna!^^)

Älskar er flickor, på riktigt :) NI ÄR DOM BÄSTA SOM FIIINNS! :D <3

Förut så åkte ju pappa och jag till konserthuset, men det gick inte att träffa Kevin eftersom dom hade flera timmars uppvärming innan och så åker dom direkt efter. Så det fanns inte tid, men jag lämnade tröjan som jag hade köpt åt honom som det står "King of music" på till en som jobbade där som åker samma buss som Kevin, så den ska han få. Jag hoppas hon inte slarvade bort den eller något :'o Synd att jag inte kommer få veta om han fick tröjan och brevet som jag skrev. Men jaja, man får väl leva i undran. *Dramatisk*. Nu ska jag gå och kolla på tv och tjocka mig! Puss på er ♥




Sofia, jag finns här om du vill prata. Jag vill hjälpa, jag vet att det kommer bli bättre, det kanske inte känns så, men jag lovar att det kommer bli bättre.Jag förstår precis hur du känner dig, det kanske känns som om ingen förstår, men jag gör det, för jag har också varit med om det. Så jag stöttar dig genom allt. Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Snoop Dog

Tack bästa Sanna.. <3

2010-02-06 @ 10:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0