Roligaste dagen ever :'D <3

Hejhej!
Idag har jag skrattat som aldrig förr. Det har varit så jäkla kul! När vi åkte i bussen till Karlstad, skrattade vi åt allt typ. Sen gick vi av bussen så skulle vi åka och äta, så stog vi och väntade i en busskur, och så kom bussen vi skulle med, så stannade den för det var rött ljus, och vi skulle precis gå på, så öppnade den inte ens dörrarna utan åkte bara iväg! D': Så vi började gå, och när vi hade kommit en bra bit så såg vi hur en till buss kom! Så vi började springa hela vägen tillbaka, men vi hann med ;) Mwah! Så då åkte vi iväg och åt hamburgare på Max och tittade på familjen Gråt! 8'D Hah. Sen åkte vi tillbaka och gick i massa affärer och kollade på riktigt skumma saker, och så hade jag ett presentkort på H&M så jag sprang runt i hela affären men kunde inte hitta nånting! Får väl köpa något i helgen i Västerås. Och Nun tappade sin väska, som vi gick runt och letade, som Jim sen hittade, som tur var o: Sen gick vi till något ställe och köpte dricka och sen till McDonalds och drack milkshake 8D Och så köpte Jim cheeseburgare till alla! ;'o Det är en bra kille det. Vetni? Jag ska se till att han gör slut med Nun och att han ska bli ihop med mig istället så jag får massa presenter :DD HAH. Näjdå, inget kan skilja Nun och Jim (: Så söta!



Bussresan hem var.. Riktigt kul! Gud vad vi skrattade, eh, speciellt Ida och jag! "Whooooot!" xDD AHAHAH. Värsta flummdagen! Så kom det fram en idiot till Jim och sa "Jeevla cs-noerd" i slowmotion. Det var riktigt roligt. Nu ska ni få se några bilder från idag, några bilder är från rasten idag också när vi gick ut och tog kort.









Ja, det blev inte så jättemånga Karlstadsbilder men ändå! Det var jätteroligt iallafall.
Tack för dagen pöjken och flickerna :D <3

Imorgon åker jag ju till Västerås, och har inte tid att sitta vid datorn nästan alls, förutom i bilen ._. Sååå låg uppdatering nu men tiden bara rinner ur mina händer o:
Nu ska jag försöka sova. Godnatt <3






nejnejnej.. inte en gång till. jag klarar det inte, jag orkar inte


Kommentarer
Postat av: idaidaidaidaidaidaidaidaidaidaidaidaida

DE VAAAAAAA KUUUL, O JAG SKYDDA JU DIG O JIM FRÅN MIN FLÄSKOTLETTBÄÄÄSTIS ME Wo000ooott :DDDDDD<33

2010-02-05 @ 19:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0