Boda Borg

Tjolahopp!
Igår när Ida var här hade vi det sketkul, vi spelade tvspel tills vi dog, som ni redan vet, och jag fixade hennes blogg, som ni också vet! Men vi gjorde massa mer ruliga saker C':
Idag var vi ju till Boda Borg, och det var kul det med :D Ni borde åka dit tycker jag. När vi var inne i spökhuset var det sketläskigt första gången, nästan alla skrek, för det var en död bebis som började gråta, och så kom dens pappa lät det som, fast allt var ju bara ljud då. Sen kom vi på att när man är tyst så vaknar inte bebisen och då börjar den inte gråta, så då går det bättre, och det var bara första gången det var läskigt, som tur var, mwah! Sen var det massa andra rum, men vi han inte gå i alla för vi var bara där två timmar, men det var roligt, vi kröp runt dass, haha, det är exakt som det låter faktiskt! Och så fastnade jag med skon i en lucka där golvet såg ut såhär


Så 'vissa personer' fick lov att dra mig därifrån xD HAH. Sen åt vi på Max och innan vi åkte köpa vi milkshake, och på något sätt så lyckades jag få halva milkshaken i ansiktet, och det är också precis som det låter. Jag satt och drack direkt ur muggen, och så var det en stor klump som satt fast, så jag skakade på den, och helt plötsligt kom hela klumpen i ansiktet. Hur smart får man bli? ;__;
Det har iallafall varit en rolig dag.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0