Out in tha snow

Hej er!
Idag har uppdateringen varit riktigt dålig, men jag har faktiskt inte ens rört datorn förrän nu. Imorse var jag riktigt seg, mamma väckte mig klockan 10, och flera gånger kom hon och sa till mig att gå upp, men lyssnade jag? Nej. Jag gick upp 20 över 11 istället ^^ Mycket bättre. Efter det duschade jag och kollade på tv bara, men sen gik jag ut och gick runt i snön, inte lätt ska jag säga! Efter ett varv runt huset var jag helt slut D:





Sen gick jag upp på taket och försökte hjälpa pappa att skotta där uppe, med en kvast. Men det var faktiskt svårt, förstår inte hur pappa orkar hela tiden :'o Men jag var ju ändå tvungen att ta lite kort uppe från taket också, oh my god, jag är foto-beroende!









Ja, idioten på taket ni ser, det är jag. Och jag hoppade även ner från taket, mycket smartare än att ta stegen ner ^^'





Hah, döm mig inte nu p.g.a. dom här bilderna C':
Nu ska vi nog snart äta, pöss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0