Dom här dagarna..

Tjänare igen! Nu har jag ätit och kan blogga. Så, i onsdags fungerade ju inte internet som ni vet, så när jag satt vid datorn lärde jag mig att spela ett nytt kortspel, omg, jätteroligt. *host* I skolan hände det inte så mycket då, tror jag. Jag minns faktiskt inte riktigt D:
Igår, torsdag så hade vi matteprov, det gick ganska bra tror jag, hoppas jag! Fast det var lite svårt. Men vi får väl se hur det gick. På slöjden sen hade jag inget att göra för läraren höll på med min lilla Emo, så jag satt och filmade massa, jag lägger in några klipp från slöjden sen i ett annat inlägg, just nu orkar jag inte klippa och lägga ut på youtube och sånt. Men sen så! Efter skolan gick Ida och klippte sig, och jag följde med, det vart fint! Efter det ringde mamma och frågade om vi ville ha fika, det ville vi såklart 8D Så innan vi åkte med bussen fikade vi med mamma. Aw. Sen när vi kom till Karlstad sprang vi runt i affärer och jag, okej, Ida hittade en tröja åt mig som det står "There are no rules" på! Så den köpte jag, jag orkar inte ta en bild nu, men nån gång får ni se ^^' Men den var snygg iallafall. Sen köpte jag en bh och mascara också, det ända jag köpte faktiskt. Plus mat och bussbiljett då. Men vi hade det sketkul i Karlstad, sprang runt där som galningar och åt massa mat, eller Ida åt mest då, ofc ^^' Och vi flummade hela tiden, wow, inget nytt kanske?





Idag hade vi SO-prov, det gick sådär, jag trodde det var till nästa vecka, så jag hade inte övat, men jag kunde faktiskt saker ^^ Så om man hänger med på lektionerna (och har en so-bok på bänken när man har provet..) så löser sig allting :)
När vi hade slutat satt jag och Ida i pingisrummet och då kom det en städerska med dålig hörsel och började prata med oss.

Hon: Har ni sett Geary idag?
Vi: Neej
Hon: Inte jag heller. *tyst* Men varför kommer ni till mig och frågar jämt, jag har ju inte sett honom!? *gå ut*
Vi: O___O *gapskratt*

Det var faktiskt väldigt läskigt. o.O'

Nu ska jag försöka uppdatera som vanligt igen, har varit riktigt dåligt nu den här veckan, men nu ska jag försöka komma tillbaka. Som sagt, 'Vi kommer igen!', ingen förstår men skitsamma ^^
Pöss ♥


Kommentarer
Postat av: ida

a de va kul :p

2010-02-19 @ 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0