~23.12~

Ida åkte hem förut, men vi hade det roligt, vi spelade jättejobbigt tvspel, och åt tacos och massa annat :) Men nu sitter jag här, ensam i sängen och känner mig så jättetrött! Både jag och mamma låg och sov i soffan förut ._. Det var knappt så jag orkade med mina situps förut, och dom gör jag alltid. Mina 50 situps på kvällarna, men jag orkade, som tur var (;
Nu är det iallafall bestämt att imorgon åker vi till farfar och hälsar på någon gång mitt på dagen, så jag kan inte ligga och dra mig för länge! Jag kommer inte sitta uppe länge inatt heller, eftersom jag är så jäkla trött!
Kommer antagligen inte orka blogga senare, så jag säger godnatt nu.
GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0