Toblerone..? Trocadero..?

Tjenare hallå!
Idag är det måndag, som dom flesta redan vet antar jag? Måndagar känns korta. Skoldagarna alltså, går så jättefort! Efter skolan stannade jag med Ida i stan och vi gick och åt pommes frites &.. Just nu kommer jag inte på vad den där drickan heter.. Men den låter som Toblerone o': Trocadero! Trocadero drack vi! 8D Sen gick vi och skulle köpa tuggummi, och sen när vi snart skulle gå på bussen så kollade Ida på utgångsdatumet, gissa när det var! Nej, ni behöver inte gissa. Men det tuggummit gick ut 21 Februari.. 2007! Gud, hur kan man sälja sånt? o.o En till riktigt dålig sak, bussen var 20 minuter sen imorse! Man fick stå i 20 minuter och frysa och stå i en liten liten röd busskur med hål i, i snöstorm. Great. Ni som inte har varit med om det kan inte ens föreställa er hur hemskt det är D'8
Iallafall så läste jag recensionen på HSM från Karlstad idag, den var inte så bra! Men jag vet iallafall vad jag tycker, och dom där jävla recensenterna kan ingenting. Dom gör ett riktigt dåligt jobb! D':

Nu har jag fått HSM-låtar på hjärnan bara för att jag såg det i lördags. Jag tycker att det är bättre på svenska (; Bara för att Kevin är med kanske.. Lallala.. Men den här låten, nu pratar jag om den svenska musikalen, den älskar jag :'D Det var en sån bra känsla i den. Allt Kevin var med i hade bra känsla ofc, för det är något riktigt speciellt med han. Han har verkligen bra känsla i allting han sjunger, spelar ingen roll vad det är!♥ Men det här gillade jag (; (okej.. Ja, jag gillade allt :'D)



Nu ska jag sjunga, pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0