Omg, Sanna Eklund tränar

Hej!
Idag kom jag hem med tvåbussen, ganska ovanligt faktiskt. Men nu sitter jag här, och jag håller faktiskt på och tränar på min.. Tränginsgrejsak. Jag vet inte vad det heter! Men ni ser ^^





Idag var det väl okej, hände inte så mycket. Men jag kommer sakna dig. Tre lektioner, idag jobbade jag faktiskt på matten, till skillnad från igår, då sprang jag bara och målade riktigt fina saker på tavlan :D Och på tyskan hade vi läxa, det gick nog ganska bra även fast jag inte hade övat. Och slöjden kom jag 15 minuter för sent till, av speciell anledning, men det gjorde absolut ingenting tycker jag! Jag virkade ett litet varv på min lilla emo, sen drog läraren upp det o; Men hon skulle faktiskt fixa det, så på slöjden gjorde jag inte så mycket C: Efter skolan gick jag och Ida runt lite, tills vi gjorde en annan sak.. -.- Ja, iallafall. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Wow vilken intressant dag va?
Nä, nu ska jag fortsätta 'träna' ^^ Kyss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0