Min vecka!

Nu blir det alldeles snart sova. Jag känner mig riktigt trött just nu! Jag brukar oftast inte vara trött på kvällarna, men nu ska jag nog lyckas somna :) Men innan jag lägger mig tänkte jag berätta lite om vad som händer i veckan, så jag har nånting att blogga om, ehe ^^'



Tisdag: Inget speciellt, vanlig skoldag. "Sovmorgon" till 20 över 9, trååk.
Onsdag: Friluftsdag! Ska åka skridskor, kommer antagligen sitta och babbla med Nun och fika istället för att åka! Mwaah! Jag är inte såå lat egentligen, bara att allt som går att välja till friluftsdagen suger!
Torsdag: Åker till Karlstad med Nun, Ida och Jim :) Kuligt :'D
Fredag: Skola, sen åker jag till morfar, Västerås. Och gissa vem som uppträder med High School Musical klockan 18.00 den här dagen? Kevin såklart. Ska försöka träffa honom på något sätt, inte gå på musikalen, bara träffa på något omöjligt sätt, men jag tror inte att det finns nån chans alls att det går, så jag förväntar mig inget. Så jag tror fredagen bara kommer innebära att vi åker till morfar. *Säger högt att jag absolut inte tror att det kommer gå att jag får träffa honom, så ni vet att jag inte förväntar mig något!!*
Lördag: Är i Västerås, kanske shoppar, kanske åker ut på något, inga speciella planer.
Söndag: Åker till farmor & Anders, låtsasfarfar, stannar där litet tag, åker hem sen.


Ja, det där är min kommande vecka. Vissa saker kan ju ändras, men såhär ser det ut än så länge ^^' Och nu säger jag igen, jag tror inte det kommer funka att träffa honom!!!! , nu ska jag inte tjata mer, utan nu ska jag försöka sova. Godnatt på er allihopa, sweet dreams






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0