Min sportlovsvecka!

Sportlovet kommer bli riktigt bra, det känner jag på mig :D


Måndag: Ida kommer hit, vi går på bio och åker sen hem till henne!
Tisdag: Jag & Ida åker till Örebro och shoppar och har det kuligt :'D <3
Onsdag: Inget inplanerat, antagligen kommer jag bara vara hemma och vila lite.
Torsdag: Samma som onsdagen
Fredag: Åker till Såfia 8DD 
Lördag: Är hos Såfia och flummar och har det roligt!
Söndag: Är hos Såfia ett tag, vet inte hur länge, men sen åker jag hem.. Q__Q

 

Kommer bli skitkul lov! Och jag kommer klara mig från att bli sjuk, hoppas jag iallafall! Men jag känner mig helt frisk nu!
Nu ska jag och pappa äta hamburgare!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0