Längtar till Åland ♥

Nu har jag nyss dammsugit hela huset, inte ofta jag gör det inte! Men nu har jag gjort det iallafall. Senare idag ska jag och Melinda prata i telefon, och vi ska snacka om Ålandsresan som hon ska med på i sommar! Det blir förmodligen i början av augusti, och mamma & pappa sa att vi kanske åker hem på min födelsedag, men nej, jag tänker inte sitta i en varm bil hela dagen på min födelsedag! Never in your ass. Eh, nej man brukar inte säga så? :)
Nu struntar vi i det. När pappa kom hem förut hade han med sig varsin blombukett till mig och mamma 8D ♥ Och jag var ju bara tvungen att ta kort på mina blommor eftersom jag är lite beroende av att ta kort på allt just nu ^^'






Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA. Du ska inte sitta i min rumpa på din födelsedag Sanna, du ska sitta i en bil ..

2010-02-14 @ 15:57:08
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Aw, tack :'DD Du är ju alltid söt, spelar det någon roll? :o Haha, men msn? C:

2010-02-14 @ 17:02:37
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0