Jag förstår inte..

..det är lov, och jag gick och la mig innan 12 igår. Det är lov, och jag vaknade 20 över 10 idag! Det känns riktigt konstigt ^^' Men nu ska jag iallafall ringa till pappa, sen ska jag gå och äta något, om jag hittar något bra, och idag vet jag inte vad jag ska hitta på, bara vila ut, så jag orkar vända på dygnet under lovet! Haha, inget bra lov utan att man vänder på dygnet? Jodå, det skulle nog bli bra ändå, men det hör liksom till för mig, konstigt.. C:
Hoppas alla får en bra lördag!



SOMMAR!


Kommentarer
Postat av: Patrik

haha gick du och la dig så tidigt?;) du brukar vara uppe länge på loven väll?;)

2010-02-27 @ 14:22:29
URL: http://finest.se/patrik14
Postat av: hihi

hihi men se vem som har komenterat :'D

2010-02-27 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0