Hemma!

HEJ!
Förlåt att jag inte har bloggat alls idag, men jag har ju som sagt inte varit hemma.
Klockan var ställd på kvart över 10 imorse, men jag kom inte upp då precis. Låg sååå skönt sängen, så jag låg bara kvar, tills klockan 11. Då satt jag och kollade på So you think you can dance, och det hade jag egentligen inte tid med, men jag gjorde det iallafall ^^ Jag tänkte blogga innan vi åkte, men då var internet jättekonstigt så det gick inte att gå in på sidor >.< Så det fick jag strunta i. Så vi åkte till farfar vid 1, och kom hem för några minuter sen. Men det var skönt tt få träffa honom ♥
Igår kväll/natt fick jag äntligen en kort Kevinfilm till mobilen :D Jag har försökt få det jättelänge nu, men äntligen fick jag den. Jag fattar fortfarande inte hur man gör, men Santi hjälpte mig 8D Whihu!
Skitsamma, nu ska jag göra något, typ sjunga.



Bye bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0