Gudnait <3

Whoho! Jag fick tillåtelse från Ida att lägga upp en bild på henne när hon spelar mobilspel! :'D



Visst är hon söt när hon är 'koncentrerad'? :D
Idag har det varit lika låg uppdatering som igår, förlååt :'< Men jag orkar verkligen inte sitta vid datorn mycket just nu o; Imorgon blir det ju ännu sämre eftersom jag åker till Karlstaad, yei! Det blir kanske ett inlägg när jag kommer hem, men jag är inte säker. Men ni får faktiskt vara glada att jag bloggar överhuvudtaget ^^
Idag var jag duktig, jag gjorde tyskaläxan. Ja, det är sant? Det gick faktiskt riktigt bra o.o' ICH BIN KRANK IN MY HEAD. Gissa vad det betyder? 8DD
Nu ska jag sova, och fantisera om saker som aldrig kommer hända i verkligheten, I like!
Puss&gudnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0