Gomorron!

Eller nåt.. Jag vaknade vid halv 12 idag av att mamm väckte mig, men jag orkade verkligen inte gå upp så jag låg och drog mig i sängen till typ kvart i ett, maha! Det är verkligen skönt att ligga i sängen och känna att man egentligen inte behöver gå upp på hela dan! Men tillsist kom jag upp iallafall, och nu har jag tvättat håret och såntdär.

Jag idag




Nej, den sista bilden är inte alls redigerad
Det är bara sånt man gör när man är uttråkad! :D
Ska försöka äta något nu, även fast jag inte alls har någon matlust. Och vi har typ inget bra att äta hemma, men något måste det ju finnas?
Jag funderar på att gå ut och ta lite bilder senare idag, om jag orkar ^^'
Puss&hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0