Godmorgon!

Det känns skönt att säga 'godmorgon' när klockan inte är efter 11 och det är förmiddag. Nu skulle vi iallafall ha åkt till sjukhuset, vi skulle åka halv 10. Men så fort jag gick upp imorse sa pappa att sjukhuset hade ringt och vi inte får komma och se farfar förrän halv 2! :'o Så vi ska åka kvart i 12. Det är iallafall bra att man får lite mera tid på sig.
Jag vill titta på filmen 'The life of David Gale', den är så bra! Jag har sett den typ två gånger, men nu ville jag se den igen så laddade ner den igår, men den är drygt två timmar lång så jag har inte tid med det. Jag får väl hitta på något annat 'skoj'.
Hoppas ni får en bra dag idag, jag kommer ju inte blogga särskilt mycket idag, som ni kanske redan har förstått. Men vi hörs senare, eller imorgon ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Finns alltid här, men hinner inte alltid till datorn när du är inne men jag finns här och jag tänker på dig.. <3

2010-02-15 @ 23:18:02
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0