FÖRLÅÅÅT!

Förlåt förlåt att jag inte uppdaterade alls igår, och inte idag förän nu, men tro det eller ej, jag har en ursäkt!
Igår funkade inte internet! Det gick inte att ansluta till nätet, det fanns ingen mottagninge på mobilen, gick inte att skicka/ta emot sms, ringa eller något! Jag försökte mobilblogga på kvällen, men det gick inte. Och idag var ju jag och Ida till Karlstad, det var skitkul. :) Men nu måste jag sova, imorgon kommer ett mycket längre inlägg om dom här senaste dagarna, lovar, om inte internet går och hänger sig förstås.
Imorgon har jag SO-prov, och jag har inte övat och jag kan inget, jag trodde inte det var imorgon, fan ;__;
Godnatt iallafall, imorgon är jag död ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0