"Flytta på er!"

Tjaaaa på er!
Nu har jag nyss ätit, eller, okej det var ett tag sen. Nu sitter jag och kollar lite Facebook ^^' Idag har det varit en riktigt intressant dag. Ehm. På sovmorgonen satt jag, Ida och Albin och målade i caféterian, riktigt fina bilder vart det också ;) Sen bytte vi hemklassrum. Och det började såklart alla klaga på, och våra lärare är riktigt korkade. Dom tror att vår klass kommer bli lugna bara för att vi byter till ett mindre klassrum. Liksom, vad hjälper det? Och man vill bara skratta när man sitter på en lektion, lärarna försöker säga något, ingen lyssnar, bara pratar! Gud så jobbigt det blir tillslut xD
Men dagens skratt var defenetivt när jag, Ida och Hampus stod utanför Tegnérhörnan. Då kom det en gubbe med en människa i rullstol, och den hade jättemycket utrymme att gå förbi oss, men istället för att bara gå rakt förbi oss så säger gubben till oss jättesurt att vi ska flytta på oss! Och då började Hampus och gubben tjafsa med varandra x'D Jag vet, det låter inte så jättekul, men ni skulle ha hört gubbens röst! HAH. Och så sa han till oss att ungdomar inte lyssnar på en ;'o Bara antar att ungdomar är elaka! Huh. Taskigt! D':
På torsdag ska jag, Ida, Nun och hennes älskling Jim åka till Karlstad och shoppa :DDD Det blir kuligt! Så den dagen kommer det typ inte bli någon uppdatering alls.



Pöss!


Kommentarer
Postat av: ida

haha, FLYTTA PÅ ER ;)

ska bli kul på torsdag ;p

2010-02-02 @ 20:00:45
Postat av: Amanda

Saknar dig.

2010-02-02 @ 20:29:13
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: HAHA. Jag tänkte på dig när dom sa Malta ju ;oo Jag sa till mamma liksom " Kävin borg föddes där, det har sanna sagt 8DD " Haha..

2010-02-02 @ 22:47:57
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0