Dålig uppdatering ;__;

Tänkte bara säga godnatt, och förlåt för den riktigt dåliga uppdateringen idag! Men jag kom hem ganska sent och satt faktiskt inte så mycket vid datorn! Plus att jag hade nada mycket att blogga om! Ska försöka blogga mera imorgon! Jag vet inte riktigt när jag slutar eftersom vi ska vara ute nästan hela dagen, men jag antar att det blir någon gång vid 1-halv 2. 
Jag tänkte lägga in en bild på Ida som jag tog i bussen förut, men eftersom jag brukar få iskalla kommentarer från henne som t.ex:

Ta bort

Så lägger jag inte in någon bara för att jag är snäll. Men jag tänker på dig Ida, you know it.. ;) MUHA. Men säg gärna till om det går bra att jag lägger in någon bild :'D
Okej, nu ska jag lägga mig innan jag börjar babbla om för onödiga saker! Puss & Godnatt!




Kommentarer
Postat av: ida

en kan du väl få lägga upp ;)

2010-02-03 @ 18:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0