Cookies 8D

Tjänatjosan!
Idag har vi ju åkt skridskor, det gick väl bra, åkte nästan inget, Ida och jag segade oss dit ^^' Jag, Ida och Nun var på ica och köpte hiphop! Något slags godis som vi satt och åt på tyskan och senare.. Mwah. Vi prasslade som fan med pappret 8D Men när vi skulle gå till ica ramlade Ida och hennes mobil, två kronor, och nycklar typ flööög iväg, och hon gled iväg.. Haha, förlåt Ida, jag var bara tvungen! På tal om henne så lyckades hon *hosthost* limma *hosthost* sina händer så dom blev skrykliga :D Jaja, skitsamma. Efter skolan så gick jag, Ida och Svenja in på busstationen och så tog vi massa kakor soom bara låg så fint där på ett fat, vi tog jättemånga och la i fickorna! Sen satt vi och smulade ner bussen C': Det var riktigt kul.
Bildbevis på hur sjuk Svenja är:



Höhö!
Nu ska jag antingen gå ut, och springa runt i snön, eller sjunga. Hm.. Jag sjunger först, sen går jag ut, eller tvärtom ^^'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0