~22.52~

Hej. Den här kvällen har väl inte varit den lyckligaste precis, men jag är ändå glad. Farfar ville att det skulle gå fort, och kände att han hade gjort sitt, och nu slipper han lida. Imorgon är jag ledig från skolan, vi ska åka till sjukhuset där han är så jag får se honom en sista gång. Så gjorde jag med mormor också, känns mycket bättre då.
Jag måste säga att jag har världens finaste vänner. Ni finns där, ni försöker få mig på bättre humör, det funkar också! Ni gör så mycket för mig. Jag älskar er allihopa så obeskrivligt mycket! Tack, tack för allt. Ni är så underbara!
Kommer inte blogga mer ikväll, ska inte sitta uppe så länge. Hoppas alla har haft en bra alla hjärtans dag.
Godnatt!


 


Kommentarer
Postat av: ida

<3

2010-02-15 @ 22:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0