~22.43~

Nu tror jag att jag snart somnar framför datorn! Är fortfarande jättetrött från helgen i den jävligt hårda sängen. Uh, inte en säng jag rekommenderar! Så nu ska jag gå till sängen alldeles snart istället för att sitta här och dö när man kan ligga i en varm säng och drömma om Kevin, det gjorde jag faktiskt igårnatt :DD
Imorgon har vi sovmorgon, jippi ._. Men jag och Ida får väl hitta på något 'kul' som vanligt, typ vandra från bänk till bänk! Mwah. Imorgon åker jag kanske hem med en buss som går kvart i 6, jag är inte säker o.O Men vi får se, stannar nog i stan och är med några, om jag får? ;) Nämen nu ska jag försöka sova, kommer inte bli så svårt! Godnatt <3





I want summer, noooow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0