~18.14~

Nu har jag nyss pratat i telefon med Ida, imorgon klockan 9 kommer hon hit och vi tar en buss in till Filipstad vid 20 över 10, och så ska vi se på bio klockan 2! Vi åker så tidig buss för det går ingen senare som vi kan åka med ;__; Men vi hittar väl på något i 3 timmar, maha! Sen efter bion åker vi hem till henne och jag sover över där, och på tisdag åker vi till Örebro och shoppar, och efter det kommer jag hem! Så det ska jag göra dom närmaste dagarna! ^^'
Så uppdateringen imorgon och på tisdag kommer ju vara riktigt låg, eftersom jag inte är hemma, men jag hoppas ni överlever utan mig :oo Men det tror jag nog ;)


Kommentarer
Postat av: ida

yey :d<3

2010-02-28 @ 23:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0