Bowling ftw! 8'D

Tjohej!
Idag har det varit en riktigt kul dag tycker jaaaaaaaag. Ehm, iallafall. Jag vaknade nån gång, och gjorde mig klar, sen åkte jag och mamma till Ida och hämtade henne, sen när Ida hade kommit ur sängen.. Mwahah.. Åkte vi iväg till Filipstad, hem till Nun! Då var Jim där också, och vi hann knappt komma innanför dörren innan vi gick till bowlinghallen. Där satt vi och väntade lite för det var så mycket folk, men sen började vi bowla! 8'D Det gick väl sådär första omgången... Ida vann, Nun kom sist, och sen minns jag inte x_x' Andra omgången förlorade jag, och Jim vann. Tredje omgången vann Jim igen, och jag....... Kom sist, som vi inte ska prata mer om nu, lalala.. Men det var skitkul ändå!







Idas stil är ju fan kolast :D Men den funkade faktiskt riktigt bra också!
Sen gick vi och åt pizza, och skrattade massamassa! När vi hade kämpat i oss pizzorna, eller, delar av pizzorna gick vi till Coop, och Ida hade med sig en ölburk eller vad det var, heeela vägen, och det är inte en kort bit ska jag säga xD Och vi kollade på lite saker och sen var jag tvungen att gå till bussen.. :'c
Jag skulle ha kunnat sova över, om jag inte skulle upp klockan 7 imorgon! Jo, det är sorgligt men sant, klockan 7 på ett lov. Jag ska permanenta mig, för det är jättemycket rakt hår högst upp >_<'
Men nu vet folket hur jag har haft det idag, alltså skitkul! :'DD


Kommentarer
Postat av: ida

men gud vilken bild xD

haha, men jimbilden är ju bäst! xd



det va skitkul :D <3

2010-04-10 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0