Skifs C:

Hallådär, nu sitter jag i hotellsängen och är glad! Haha, jag är faktiskt väldigt glad ^^
Okej, konserten. Jag trodde den skulle bli långtråkig eftersom den var 1 timme och 50 minuter lång, och att det inte skulle hända så mycket att han bara skulle stå och sjunga sina låtar, men jag hade väldigt fel. Det var faktiskt skitbra, det var många coola nummer och massa jättebra dansare, och Björn är faktiskt också rikigt bra. Och han pratade massa och drog massa skämt så det var inte bara låtar, det var faktiskt en bra konsert, och det trodde jag inte först! Så den kan ni åka och kolla på! :D Det var ett nummer där det kom in ett spindelnät som dom klättrade i, det fick jag ett kort med mobilen på, det var det enda jag tog med mobilen på hela konserten! Haha, men man fick ju inte ta kort egentligen, men det sket vi i, fast vi tog inte många alls.



Jo, man ser jättemycket va? Fast jag lovar, man såg bättre i verkligheten.
Efter det gick vi och åt, och sen gick vi och tog drinkar i baren, så nu vet ni lite om min dag! Godnatt ^^


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hejsan, skulle du kunna hjälpa mig med att fixa en ny header till min blogg? ingen vill hjälpa mig. snygg blogg.

2010-04-04 @ 12:23:02
URL: http://kevinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0