Påskmat in my ♥

HALLOJ!
Idag är det ju långfredag, men den här dagen känns inte så lång för mig tycker jag? Blev väckt ungefär halv 12 tror jag, och jag hann bara göra mig iordning lite för sen åkte jag och pappa ut på stan, vi skulle leta skor åt mig! Och vi hittade två par, ett nu till våren, nu är det ju jätteslaskigt, så det blev vanliga gympaskor, och ett par vita, som jag ska ha när det blir torrt ^^ Ni kanske får se bilder när jag kommer hem, för jag har inte kamerasladden med mig. Och jag köpte en mascara också, och en annan till mamma. Plus att pappa köpte något, och jag var inte med in på den affären, och det var något hemligt det han köpte, jag undrar vad det är, och påsen som den grejen ligger i försvann, mystiskt..
Nu har vi nyss ätit påskmat, mammas jättegoda! ♥ Vi firar påsk här idag eftersom vi inte kan göra det imorgon, då vi åker till Stockholm! 8DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0