Omg.. Jag har flyttat idag c:

Hej folket!
Förlåt än en gång för den dåliga uppdateringen, men nu har jag inte riktigt haft tid!
När Ida var hos mig var det skitkul, vi sjöng hela dagen! Sjöng om många gånger x'D Men det var riktigt kul (: Vi skrattade ju såklart hela tiden... Och på kvällen masserade Ida mina ben, och hon måste ha nån speciell kraft eller nåt, för efter det hade jag inte alls ont längre! Ja, jag hade ont innan.



Idag har jag ju hjälpt min farbror att flytta, jag trodde det skulle bli jättetråkigt, men det var faktiskt ganska kul att hjälpa till. Först skulle vi packa allting på släp, och såklart var det 3 våningar att gå, och han hade mycket saker! Men det gick, vi var många. Sen skulle allting in i den nya lägenheten, och allt skulle möbleras och så, det blev väldigt fint sen! :) Vi åkte vid 8 och kom hem vid 3 tror jag.. Så det tog lite tid, men det gjorde inget ^^'
Nu orkar jag inte med datorn mer, ska gå och va lite social kanske..
Kramhej!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Msn ska'de va skitunge, logga in? D8

2010-04-17 @ 22:34:39
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0