Me löww solen! <3

Hej på er!
Idag har det varit en bra dag igen, kan bero på vädret? Alla verkar bli på bättre humör när solen kommer fram. Ida och jag satt och målade på sovmorgonen idag, hon gjorde en jättefin teckning till mig, eller den var inte till mig men jag fick den ändå sen, se vad fint :')



Och jag gjorde en till av våra coola gubbar!



Mahah..
På rasterna är vi mest ute just nu, så jag tog lite kort!



Kolla fingrarna O__O'



Jag försökte ta sorgliga bilder.. Uhrm.. Lyckades jag? 8'D



Har inte jag världens snyggaste vänner? JO!
Hoppas alla har haft en bra dag c':
Pyss!


Kommentarer
Postat av: ida

jo vi är så vackra xd

åh gubben <3

2010-04-13 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0