I'm on the rooof ~

Tjolahopp!
Nu är jag hemma.. Roligt! Eller något sånt? -_- Idag fick jag träffa Farmor och Anders också, vi var i min farbrors nya lägenhet med dom idag, och nästnästa helg ska vi hjälpa farmor och Anders o flytta, tilfälligt. Det är mycket flytt nu! Vi var också upp på takterassen och jag tog lite kort, såklart! :'D





Det var mys däruppe. ~
Btw så fick jag högtalare och förstärkare av min farbror :'D ♥ Så nu sitter jag och nördar musik fast jag egentligen borde stå i duschen.
Jag ska försöka gå och duscha nu! Får se hur det går..
Och vetniiii? Jag, Hanna och Ida ska åka till Örebro och träffa Idas blivande pöjjk 8'D Någon gång..
Pöss!


Kommentarer
Postat av: påskharen :D

min blivande pöjjk :'D<3333333333

2010-04-18 @ 20:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0