En bra dag ♥

HEJ PÅ ER!
Idag har det faktiskt varit en kul dag, första dagen i skolan efter två veckors lov för mig, eftersom jag var sjuk en vecka innan lovet. Kul att träffa alla igen, och nu har man ju nåt att göra om dagarna ^^ Mycket skratt har det varit, t.ex. om Humhum 37, och pappersflygplan. Ida och jag är bäst på att göra pappersflygplan. Hm..... Och så har vi kommit på roliga figurer, som ser ut ungefär såhär


Erkänn att den är riktigt snygg!?
Förresten, gud vad varmt det har varit idag! Nu börjar våren och sommaren äntligen komma ♥ Whih! Värme... <3
Så idag har det varit en bra dag!
Förlåt för den sega uppdateringen förresten, men jag är verkligen inte på blogghumör just nu >.<'

Ha det så bra C':


Kommentarer
Postat av: HUMHUM 37'S LOVER ♥♥♥♥♥

ÅÅÅH VÅÅÅRAAAN GUBBE :D

måste rita fler imöra ! hihi :DDDD<3

2010-04-12 @ 22:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0