When you say nothing at all♥

Hejsan alla! :D Hur är det? (: Med mig är det finfint :] Skolan idag var väl okej, sen var det till tandläkaren, så jag fick sluta tjugo minuter tidigare, HA! Men det gick bra, jag hade fina tänder men skulle borta lite nogare på två ställen. Men anars hade jag jättefina tänder. MOAHA. *Skryt* Okej, nu ska jag hålla i min käft (:
Jag och Såfia sjöng nyss världens finaste låt. When you say nothing att all♥ Med Ronan Keating. <3



Älskar verkligen låten.
Idol har ju dragit igång som alla antagligen vet, men mina absoluta favoriter i tävlingen hittils, det är Jonathan Rittmo & Martin Joviken. Faaan vad bra dom är!



Jag gick verkligen på det! Herregud, shit vad bra skådespelare! Haha, favoriterna i tävlingen!♥
Kollar ni på Idol? ;'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0