Tuschtatuering

Om du vill ha en enkel tatuering, kanske bara ett litet hjärta, en liten stjärna? Då behöver man ju inte tatuera sig på riktigt! Det enklaste sättet är ju att ta en vanlig tuschpenna, och måla precis var man vill ha det, och vad man vill ha. Om du inte vill måla själv kan du ju alltid be någon du känner? Och då behöver man ju inte oroa sig för att man ska ångra sig, ellerhur? ;) Jag vet att typ hälften som läser det här antagligen redan har kommit på det, ja, jag är efter, men so what? Jag skrev det iallafall! (; Jag ska iallfall göra en egen tuschtatuering på armen där det står "Kevin" eller något liknande♥
Jagska ta och visa några coola bilder.



Den här bussen skulle man väl vilja åka i! ;)



Den här bröllopstårtan vill jag ha när jag gifter mig..



..och den här när jag skiljer mig!



Sånna här är ju jättekola (; Det måste vara väldigt svårt att göra en sån här bild på gatan! Väldigt bra gjort säger jag bara..
Hittade dom här bilderna på
All4Humor.
Nu ska jag gå, ska nog krypa ner under täcket i soffan med mamma♥ Misstolka nu inte det där..
Byebye!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0