Jon Sindenius ♥

Idag var det iallafall en kort dag som ni redan vet, efter skolan hände det inte mycket, jag, Ida & Hanna runt med Nizze. Ja, han är en "normal" kille (; Och jag gick till expert, skulle fixa en grej med mobilen. Gish. Har inte hänt så mycket, det händer inte särskilt mycket nu för tiden, om man bara kunde flytta, flytta härifrån. Nu. Jag har bra vänner och sånt där, allt är bra på det viset. Men det känns ändå fel här, jag hör inte hemma här. Jag vill bo i en stad, eller iallfall ett samhälle. Här är det inget bra, man bor så långt bort från.. Allt. Det är hemskt.
Nu sitter jag och lyssnar från den bästa från Idol 09, på dom programmen jag har sett. Jon♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0