Roligdag! 8D

Ja, idag var det faktiskt en rolig dag! På lunchen gick jag, Ida, Nun och Hanna hem till Nun och där gjorde vi egna mackor, godare än skolmaten! :] Sen efter skolan, då skulle ju Ida ut på lite grejer.. Hosthost, kanske en liten dejt? ;) Mer avslöjar jag inte 8D Men jag kan avslöja att jag, Hanna och Nun kaaanske smög på dom litegrann (a'



Herregud alltså, sen måste jag läsa en halv bok! En halv bok, idag! Jag dör O____o jag skulle ha läst lite mer tidigare, det är mitt problem. Jag väntar alltid med läxorna till sista dagen, och det är inte kul när det är en hav bok! Fast man får se det positivt, det hade varit värre med en hel bok!
Nu till lite Idol-JonSindenius-snack!
Nu får han fan skärpe sig ;'o såg i igår, och förrgår!? Jag vill verkligen att han ska gå vidare, det måste han verkligen göra<3
Men det kommer han väl inte göra nu när det har blivit helt fel - två gånger.
Nu ska jag gå och äta pappas hamburgare :)
Puss
&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0