Nu tänker ni..

.. helg. Då borde hon ju kunna uppdatera en massa! Men nehej, faktiskt inte! Jag har inte varit hemma mycket idag, vaknade vid elva, sen åka jag in till stan halv ett ungefär. Jag åkte hem till Fanny, vi skulle gå på maknaden tillsammans♥ Så det gjorde vi! Jag träffade lite folk, pratade med folk och grejs ^^ Men inga karuseller, nej, det är inget för mig (; Men det var roligt iaf! Btw, jag gick bakom Patrik, han, Kevin-fanet som jag har chattat med.. Länge! Men han såg mig inte så jag ville inte komma och störa och hälsa! Haha, han har rätt, jag är en liten fegis.. :'C Men han är en kol människa! :D
Nu håller jag på och dansar med Manda, så jag bloggar lite senare!
PUSS


Kommentarer
Postat av: patrik

haha kol? säger man inte cool? hahah



Hoppas du haft kul på marknaden:)



hitta du nått?

2009-09-05 @ 23:17:55
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0