Nu har jag köpt A walk to remember! O.o

Haha, jag vet, det kanske lät konstigt eftersom jag redan har köpt den! Men nu har jag inte köpt filmen, utan boken♥ Den kommer väl någon gång nästa vecka kanske? Jag vet inte riktigt. Min farbror Göran har också hjälpt mig nu med att göra min dvd-skiva spelningsbara på andra dvd'er, och min dator! Så nu vet jag hur man gör det, och nu kan jag bränna över mina två Kevin-dvd'er till en enda dvd! 8D Det ska jag göra♥
Pappa har åkt in till Filipstad nu, han håller på att fixa med golvet inne i badrummet, då var det något som saknades, så det har han åkt in och ska köpa. Plus att han skulle köpa med choklad till mig, så snäll som han är♥
Och bara för att jag är överberoende av A walk to remember just nu, så är jag tvungen att lägga in Mandy Moores musikvideo till hennes fin låt "Cry", där man även ser lite av filmen i också!



Vad tycker ni om låten och videon?
Jag tycker att låten är jättefin, och videon var ganska bra (: inte världsbäst men absolut inget fel på den! Den är väldigt cool iallfall! Och Mandy Moore är ju så himla fin :''] vill ha hennes utséende, absolut!

När jag läste kommentarerna såg jag den här kommentaren..



Alltså.. Om man ser filmen, och tycker den är sorglig och gråter till den, ska man inte läsa boken. Det måste betyda att den är änn finare och sorgligare? Och det står ju i kommentaren att h*n tycker att filmen är bra men boken är ännu bättre! ;'o GAH, jag vill läsa den nu! <3 Längtar tills den kommer.

Nu måste jag äta något, jag har inte hunnit göra det än idag! :'o
Pösspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0