Nu är det slut

på allt som har med marknad att göra. Eller, nej förresten, det är marknad i Hällefors nästa helg^^ Haha (; Jag kanske ska dit, får se hur det blir.
Idag var det roligt iallafall, jag och Ida gick med olika folk, jag hittade inget att köpa ;C Tänk att det finns så mycket saker, men jag hittar inget som jag gillar! Ganska kontigt egentligen.. Men jaja, jag köpte ju en film igår iallafall! "I taket lyser stjärnorna". Jag tror den är bra, eller, jag har läst den, och boken är bra!



Ska kanske se den ikväll? Får se (:
Ha det bra alla!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Karlsson xD



hur mykcte kostade den där filmen?

2009-09-06 @ 19:33:22
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0