Next stop - Fanny

Nu ska jag alldeles snart åka iväg till Filipstad, Fanny. Hon kunde inte komma till mig, så då kommer jag och hemsöker henne ^^' Det går precis lika bra ;) Jag kommer hem ikväll någon gång, eller på sena eftermiddagen.
Men nu får ni väl ta och kommentera vad ni tycker om designen också D'; Ska det vara såhär, tycker ni det duger, eller är det något som ska ändras? Jag vill höra vad alla tycker :)
Och vet ni? Jag testade en grej med att skriva brev.. Man skriver sin egen hemadress som mottagare på framsidan av brevet, sen skriver man den man egentligen vill skicka till som avsändare! Så sätter man inte på något frimärke, då skickas brevet tillbaka till avsändaren, eftersom man inte har något frimärke på. Fattar ni? Det var det jag trodde skulle hända.. Men nej, för några dagar sen så fick jag hem brevet med posten! Jag hade ju skrivit min egen adress som mottagare, då kom den hem till mig iallafall! Då tänkte jag, ja, det var ju bra! 8D Men idag fick jag ett sms av ida (Jag hade skrivit Ida som avsändare) där hon sa att hon hade fått en lapp där hon var tvungen att betala 31 kronor, för att brevet hade skickats ändå x'DDDDDD AHAH, verkligen typiskt oss! 
Jaja, slut på den historien, nu ska jag åka iväg till denna söta flicka :'3

 
Vi ska ut på nya roliga äventyr, som t.ex. våran förra gång, sitta på en stor sten med en påse chips. Undrar vad som händer idag.. Hmm..
Ha det bra alla! Och Fanny, kommentera gärna, för jag vet ju att du läser det här! (; Moahhahah!
Häjjdå!


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha ja man kan undra vad som kommer hända den här gången. stort + för den suuuper fina bilen -.- vi hörs snart! och för andra gången, din design är BÄST! :) kram :*

2009-09-13 @ 11:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0