Matteläxa

Nu har jag suttit med matteläxa i ungefär en timme. Ganska mycket om man säger så. Jag ligger efter lite i matten, så jag fick lov att ta hem. Pappa hjälpte mig, för jag hade väldigt svårt med koncentrationen den senaste mattelektionen. Men, det gick ganska bra idag, men hjälp så :)
Snart måste jag tvätta håret, jag struntar i att duscha idag, jag går in till farmors stuga imorgon och duschar istället. Och så ska jag verkligen försöka fixa naglarna och testa min nagelpenna! Haha! Jag har ju inte gjort det än.. Ehhehehe.. Men, ikväll ska jag verkligen försöka fixa det (; Och matteläxan är inte helt klar, jag får väl senare eller imorgon. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0