Längtar efter dusch..

Hej!
Idag var det en onormalt konstig dag. Vi var ute hela dagen, kollade på dom som friidrottade, och hade gräskrig. Helt normalt, jojagvet. Sen efter vi var klara så hände det inte mycket, jag och Ida joggade runt på stan, sen gick vi hem till Dai en snabbis.. ;) Haha! Jag glömde att berätta att igår fick jag tillbaka mina glasögon! Helt nytt glas, ah, perfekt.



Och idaaag fick jag "A walk to remember"-filmen på posten 8'DDDDDDDDD Jag ska försöka se den senare♥
Ida och jag pratade förut om att åka till Gustavsvik imorgon och bada, men jag tror nog inte jag har råd.. :"C Så måste jag också spara det lilla jag har till Stockholm också. Men jag får ju månadspeng men vi ska la shoppa! :3 Men, vi kanske kan ordna det imorgon på något annat vis? Eller någon annan gång? Jaja, jag ska iallafall ringa Ida senare och prata med henne. Och sen måste jag verkligen duscha också, usch, känner mig så äcklig! D':
Jag bloggar mera senare, hoppas alla får en fin eftermiddag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0