Klantig, eller vad?

Först idag missade jag bussen, sen så tappade jag min bakelse upp&ner i soffan! Jo, klantig. Och för det lilla, har jag gråtit två gånger idag. Jag är inget känslovrak eller något, men det är väl så med ungdomen och puberteten, right? Jag menar, det krävdes ju typ inget för att få mig att börja böla. Det är läskigt. Men ändå är det typ första gången jag har gråtit för så lite, jag gråter ju nästan aldrig annars, det är konstigt.. Men.. Vad händer/hände med er när ni var unga? Jag bara vill veta, hur det var/är. Men, en tonårstjejs bästa vän är........

DUSCHEN!

Efter en dusch känns det bättre igen, konstigt faktiskt, men så är det. Men jag säger bara det, att om ni har det svårt nu i tonåren, ni kan alltid prata med andra ungdomar, eftersom dom går igenom samma sak. Då kan det kännas bra. Nu låter jag som värsta psykologen, eller iallafall en vuxen människa, men då kan jag passa på att påminna om att jag fortfarande är 13 år! Haha ;}
Nu ska jag väl gå och göra.. Inget nästan! Hahaha (; Kuldet.


Kommentarer
Postat av: Lillan

Hej! Jag vill bara säga att jag tycker att din blogg är jätte bra och jag läser den flera gånger om dagen :) Skulle du kunna skriva lite mer inlägg per dag? (a) Stora kramar Lillan♥

2009-09-02 @ 21:28:31
URL: http://lillnaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0