Karlstad (:

Orienteringen idag var ganska.. Konstig, hehe.. Det var den faktiskt :'3 Jag tycker synd om dom två niorna som fick släpa på mig, Ida & Nun! Haha!
Efter skolan så stack vi ju till Karlstad, Jag Ida & Hanna. Det var jätteroligt! Vi skrattade åt precis allting, och det som var tråkigt var ännu roligare! x'D Dom hade världens minsta speglar på pizzerian! Jag lovar! HAAHA. Och jag köpte mjukisbyxor, och någon nagelpenna. Inte mycket men ändå. Så åkte vi buss hem, sen fick vi vänta på våra föräldrar, för dom var i Filipstad på föräldrarmöte, så dom kunde ta med oss hem[: Sen blev det ett samtal mellan, mig, pappa, Idas mamma & Ida om förseningar och blablabla. Jätterolig dag iallfall, älskar er, tjejer♥ Det enda som var dåligt var att jag fick gå med blöta fötter hela dagen, eftersom dom hade sattit ut en grej som man skulle gå till på orienteringen, mitt ute på nån slags åker! ;'o med stenar, vatten hål som man inte såg, och ormar och världens högsa gräs! DÖ. Och jag har jätteont i mitt ben :C Men det går väl över.. Får man väl hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0