Kändisdjungeln

Var det någon som såg på Kändisdjungeln idag klockan 21.00 på Tv4? Vilket skitprogram. Dom drar alltså med folk in i en djungel, och, ja, ärligt talat, torterar dom! Dom kan ju för i helvete inte låsa in folk i en kista tillsammans med massa vatten, och skalbaggar och ormar! Dom kan för fan inte låsa in ett huvud i någon jävla glasgrej tillsammans med ormar, skalbaggar, gräshoppor så dom inte kan andas! Tortyr, det kallar jag det. Skitprogram. Antagligen kommer jag få se det ändå eftersom mamma och pappa förmodligen kommer kolla på det. Men jag står helt klart fast vid att det är helt fel.
Fanny ringde förut, hon ska ringa imorgon nångång, antagligen och väcka mig ^^' bra! Så ska vi bestämma tid och sånt då vi ska träffas. Jag hoppas verkligen Extreme Fly - karusellen finns på Hälleforsmarken! Då ska jag åka den, och så ska jag tvinga Fanny åka den med mig :"3 Sen följer hon med mig hem, men hon kan förmodligen inte sova över :"C Synd! Men det får väl bli någon annan gång i livet. :]
Så ringde Ida, och Hanna, och jag fick reda på "lite" intressanta nyheter! ;} Haha! Det där kunde man ju förutsäga, helt klart. Nu loggade både Manda & Såfia in på msn, jiiiha 8D Bloggar lite senare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0