JÄVLA KLÖV RÖV JAG ÄR.

Jag har knäat mig själv i ögat på gympan när jag skulle göra kullerbytta, så mina glasögon gick sönder! D: Alltså, glaset. Skit. Jag låg på madrassen och svor och alla tyckte jag var korkad :'3 Det är jag ju. Så nu får jag ha mina gamla, fula töntglasögon här hemma, men SOM TUR ÄR så slipper jag ha dom i skolan! Puh. Imorgon har vi orientering, usch! Dom tänker verkligen släppa ut mig i skogen tillsammans med en kompass och en karta. Hur kan dom? Men efter skolan tar jag, Hanna, Ida & Dai bussen till Karlstad (: Men jag och Hanna kommer gå, och Ida och Dai. Kommer bli ruligt :D <3 Sen kommer vi hem typ vid åtta kanske? Jag vet inte riktigt. Jag ska försöka få in ett litet blogginlägg! :}
Annars händer det inte mycket mer! Inte hänt något speciellt idag heller. Inget intressant att blogga om (;
Pusspuss på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej det kommer han säkert inte xD Men endå ''He will sing and dance with me on stage I PROMISE''

2009-09-09 @ 18:30:45
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0