Jag ÄLSKAR verkligen "A walk to remember"<3

Det är en sån fin film. Jag grät flera gånger, och inte lite heller. Jag älskar den! Den är helt klart min favoritfilm. Allting är så fint med den. Tänk, först hatar man en människa i filmen, sen bara älskar man den. Gah, jag dör. Okej, nu babblar jag bara så ni förstår säkert inte vad jag pratar om, men den är så underbar. Ni måste verkligen se den! Och nu såg jag hela filmen också, äntligen. Jag funderar på att köpa boken också. Den är ju på egenlska, men det spelar ju ingen roll, jag förstår ändå. Men jag får ta det imorgon isåfall.



Mandy Moore & Shane West.
Så jävla fina.
Så jävla fin film.
JAG DÖR.
Love to you.

"I'm scared of not being with you"

Kärlek<3

Nej, nu måste jag sova. Annars somnar jag framför datorn, och det är inte smart.
Och idag är det lördag! Det betyder att det är exakt två veckor kvar tills jag får träffa Amanda! 8D<3 Lägtar så jättejättejättemycket!
Sov så gott alla.
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0