Inget uppdaterande igår

Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår, men Ida och Nun var här, då kan man ju inte sitta och blogga (; Dom som över här, och vi kollade på film, och flummade och var lite halvgalna :D Jättekul iallafall, jag tog tyvärr aldrig några bilder :'C *snyft* men.. Vi får försöka överleva:"C det var roligt iallfall, det är det som är det viktiga (;
Måste också berätta att vi har fått världens roligaste engelskaläxa! Jag kan inte fatta att jag säger det, men så är det. Vi ska nämligen skriva ett brev - på engelska - till vår idol! 8DDDDDD Och jag får ju såklart skriva till Kevin! Giiih! den roligaste läxaan hittills, verkligen!
Idag mår jag lite krassligt. Jag är lite snorig, hostar lite och ont i huvet, och magen och känner mig allmänt slö. Men, det går nog bra :) Fast idag i skolan var det lång dag, 20 över 8 till 20 över 3. Usch, men imorgon är det en perfekt dag (; Börjar 10 över 8, och slutar halv 1 :D Det är så bra som det bara kan bli.. Moawahaha.
Senare ikväll blir det väl att kolla på Idol, hah, jag älskar idol :'3 Jag kollar inte på det varje kväll men.. Ändå, det är bra ^_^ Kollar ni på det? Vad tycker ni om det? :")

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0