Hemma igen :)

Jag har varit hemma ett tag nu, har hnnit att äta, och duscha [: Men det var roligt iallafall. Här kommer då lite bilder, eftersom vi älskar självutlösare. <3









Roligt idag iallafall :'3
Jag pratade nyss med Manda i telefon, och gissa vad!? Jag ska sova över hos henne 8D På fredag, 2'a oktober, åker jag, mamma & pappa till morfar i Västerås. På lördag, 3'e oktober skjutsar pappa mig till stockholm, till Manda 8DDDDDD Jag får sova där, trots katterna, jag klarar en natt med allergin :3, sen på söndag, 4'e oktober, då kommer mamma och pappa och hämtar oss, så jagar vi Kevin och se High School musical 8D Jag tror jag dör av lycka :D♥ Det kommer bli så bäst! 8'DDDD
Jag längtar redan Manda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0